Autor |
Wiadomość |
ZiemoOne
Administrator

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp. POLSKA
|
|
Time'ing - czyli co kiedy zbierać |
|
Timing czyli czas regeneracji PowerUp-ów.
Bez tego w rozgrywce 1 vs 1 nikłe szanse na wygranie z dobrym zawodnikiem
Osobiście nie przepadam za duelami, ale to nie tylko przy duelach się przydaje, ba w CTF jest jedną z ważniejszych rzeczy.
Nasz klan gra zwykły CTF, ale maciu tu również PU do CTF Arena.
By Sianko:
 |  | Są skrypty do liczenia, ale wystarczy patrzec na zegar i odejmować a jeżeli ktoś woli dodawać to np. time'ując armor można dodać 25 sekund do zegara i tez mamy czas nastepnego respawnu. |
Czerwony Armor:
Wartość: 100 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Żółty Armor:
Wartość: 50 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Shard Armor:
Wartość: 5 Armor Points
Czas regeneracji: 25 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Mega Health:
Wartość: 100 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *
[link widoczny dla zalogowanych]
Large Health:
Wartość: 50 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *
[link widoczny dla zalogowanych]
Medium Health:
Wartość: 25 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *
[link widoczny dla zalogowanych]
Small Health:
Wartość: 5 HP
Czas regeneracji: 35 sekund *
[link widoczny dla zalogowanych]
Quad Damage:
Wartość: 3 x damage (nie poczwórny jak wskazuje nazwa)
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Regeneration:
Wartość: Dodaje health z każdym "uderzeniem serca", względem posiadanego HP. Jeżeli health jest mniejszy od 100 dodaje 15 HP co "uderzenie". Jeżeli powyżej 100, dodaje 5 HP
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Haste:
Wartość: 2 x szybkość gracza
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
Invisibility:
Wartość: Niewidzialność
Czas regeneracji: 2 minuty
Czas trwania: 30 sekund
[link widoczny dla zalogowanych]
AmmoRegeneration(CTF Arena):
Wartość: Odnawia amunicję
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci
[link widoczny dla zalogowanych]
Doubler(CTF Arena):
Wartość: Podwójny damage
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci
[link widoczny dla zalogowanych]
Guard(CTF Arena):
Wartość: Daje 200 armour i healta. W przypadku odniesienia obrażeń odnawia health do 200 i sprawia że zebrany armor powyżej 100 nie zmniejsza się.
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci
[link widoczny dla zalogowanych]
Scout(CTF Arena):
Wartość: Podwaja szybkość ruchu, ale blokuje posiadanie armoura
Czas regeneracji: Odnawia się gdy aktualnie posiadający ją zawodnik, zostanie zabity
Czas trwania: Do śmierci
[link widoczny dla zalogowanych]
* czas regeneracji może być zmieniony przez mapę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:10, 08 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|